TWOJE ZAMÓWIENIE
PRODUKTY: 0 WARTOŚĆ: 0 zł.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”/”Polityce Prywatności”.
Regulamin, Polityka Prywatności

I. Warunki ogólne.

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.bonaro.pl umożliwia zapoznanie się z ofertą produktów wykonywanych przez Pracownię Złotniczą Bonaro

2. Witryna www.bonaro.pl jest prowadzony przez firmę:

Pracownia Złotnicza Bonaro Anna Bonkosch
Ul. Małe Przedmieście 5 c
46-300 Olesno
NIP 754-184-53-27

zwaną dalej 'Sprzedawcą'.

3. Adres do korespondencji:

Pracownia Złotnicza Bonaro Anna Bonkosch
Ul. Małe Przedmieście 5 c
46-300 Olesno
e-mail info@bonaro.pl


4. Zakup w sklepie internetowym www.bonaro.pl  oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień.

5. Zamówienie można składać za pomocą e mail info@bonaro.pl lub tleefonicznie.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą realizowane.

8. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia będą realizowane do 3 dni roboczych, z wyjątkiem zamówień na obrączki złote, gdzie termin odbioru jest ustalany indywidualnie, po złożeniu zamówienia. Przewidywany czas wykonania obrączek nie przekroczy 3 tygodni.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.bonaro.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto), mogą sie one nieznacznie różnić w zależności od wagi produktu.

10. Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt przesyłki wynosi 17 zł dla paczki standard (płatność przelewem na konto ) i 25 zł dla paczki pobraniowej.

11. W przypadku wybrania przez Zamawiającego opcji przesyłka za pobraniem, obsługa sklepu zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Jeśli nie uda się go potwierdzić w ciągu 24 godzin od zamówienia, przesyłka nie zostanie wysłana.

12. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

13. Zamówienia płatne przelewem, które nie zostaną opłacone w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia, zostaną automatycznie anulowane (usunięte).

14. Sprzedawca wystawia paragon na zakupiony towar, a na życzenie Klienta fakturę VAT.

15. Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

16. UWAGA! Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem, jesli go nie otrzyma, należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu, ponieważ z jakiegoś powodu zamówienie nie zostało przyjęte.

18. Prawa autorskie do publikowanych zdjęć produktów oraz treści należą do firmy PZ Stelmach Sp z o,o, oraz Pracownia Złotnicza Bonaro Anna Bonkosch. Wykorzystanie tych materiałów bez pisemnej zgody, jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę postępowania karnego.

19. Kolory rzeczywiste mogą odbiegać od kolorów na zdjęciach, ze względu na różne ustawienia aparatu lub monitora.

IV. Zwrot zamówionego towaru.

20. Zgodnie z polskim prawem Klient ma prawo zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyn 10 dni od daty jego dostarczenia. Zwracany towar nie musi być wadliwy lub niezgodny z umową.

21. Prawo zwrotu nie przysługuje Klientowi, który złożył zamówienie indywidualne ( np. obrączki).


22. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy ponosi Klient. Klient powinien odesłać rzecz w stanie niezmienionym, z metką i paragonem.

23. Po otrzymaniu towaru sklep zwraca Klientowi koszty zamówionych produktów na podane przez Klienta konto bankowe.

Polityka prywatności

W dniu 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (2016/78) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).

Na podstawie Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 4.05.2016, str. 1) (dalej RODO).

Informujemy, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest

 

Pracownia Złotnicza Bonaro Anna Bonkosch NIP 754-184-53-27

 

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: e-mail: info@bonaro.pl; tel. (34)3584779

  1. Na dzień rejestracji Inspektor ochrony danych nie został przez administratora powołany, (w przypadku jego powołania przekazana zostanie odpowiednia informacja)
  2.  Podstawą prawną przetwarzania Państwo danych osobowych są:
    1. zgoda – tj. dobrowolnie wyrażona przez Państwo zgoda na przetwarzanie danych – wskazana w Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
    2. wymogi kontraktowe – tj. konieczność dysponowania danymi na potrzeby wykonania zawartej z Administratora umowy lub podjęcia na Państwa wniosek działań przed jej zawarciem – wskazane w Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
    3. wymogi ustawowe – tj. konieczność wypełnienia przez Administratora obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa – wskazane w Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
    4. uzasadnione wymogi administratora – tj. konieczność realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora – wskazane w Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w postaci marketingu usług i produktów własnych Administratora oraz w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami z tytułu zawartej umowy
  3. Bazując na powyższych legalnych podstawach przetwarzania danych, Administrator będzie przetwarzać pozyskane od Państwa dane w następujących celach:

1)       w celach wskazanych w zgodzie – na podstawie tej zgody – w takim przypadku mogą Państwo cofnąć zgodę w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; jednak odmowa wyrażenia zgody lub jej wycofanie spowoduje, że Administrator nie będzie mógł przetwarzać Państwa danych w celach wskazanych w zgodzie,

2)       w celu zawarcia umowy z Administratorem i jej wykonywania w tym w celu obsługi zapytań i reklamacji, realizacji Państwa dyspozycji oraz zawarcia umów towarzyszących np. umowy przewozu z operatorem pocztowym/kurierskim np. w celu dostarczenia Państwu zakupionego towaru – na podstawie wymogów kontraktowych, bądź na podstawie uzasadnionych wymogów administratora,

3)       w celu przestrzegania przez Administratora przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów ustaw podatkowych - na podstawie wymogów ustawowych,

4)       w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami z tytułu zawartej umowy, w celu marketingu produktów i usług Administratora, w celach zapewnienia bezpieczeństwa z zakresu IT – na podstawie uzasadnionych wymogów administratora,

  1. Państwa dane osobowe mogą być w ramach ich przetwarzania w celach wskazanych powyżej – udostępniane innym niż Administrator podmiotom, tj.:

1)       Podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora np. dostawcom usług IT, audytorom, doradcom, księgowym, kancelariom prawnym, firmom kurierskim/operatorom pocztowym na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych,

2)       innym uprawnionym podmiotom, wyłącznie w zakresie określonym w przepisach prawa.

3)       innym podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy wyrażą Państwo na takie udostępnienie zgodę.

  1. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  2. Okres przetwarzania Państwa danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania.

Wobec powyższego dane osobowe przetwarzane na podstawie wymogów umownych będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji umowy zawartej z Administratorem i rozpatrywania związanych z nią reklamacji.

W przypadku przetwarzania danych osobowych w prawnie usprawiedliwionych celach Administratora oraz na podstawie zgody Klienta – dane są przechowywane odpowiednio do czasu ustania celu przetwarzania, złożenia sprzeciwu lub cofnięcia zgody.

Po upływie powyższych okresów dane mogą być przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych, albo przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których, konieczne jest dysponowanie danymi (w zależności od tego który z tych terminów upłynie później).

 

  1. Przetwarzanie pozyskanych od Państwa danych przez Administratora opierać się będzie na zasadzie dobrowolności, co oznacza, iż podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonywania transakcji w ramach umowy zawartej z Administratorem lub osiągnięcia celu, w jakim udzielona została zgoda. Przetwarzanie może tez być wymogiem ustawowym np. w wypadku konieczności archiwizacji dokumentującej dokonane z Administratorem transakcje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2.  Przysługują Państwu następujące prawa:

1)       Prawo dostępu do danych (art. 15 RODO)

2)        Prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO)

3)       Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym") (art. 17 RODO)

4)       Prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO)

5)       Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO)

6)       Prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO)

  1. Mogą Państwo realizować swoje prawa wymienione w pkt. 5 i 10 powyżej poprzez wysłanie stosownego żądania na adres info@bonaro.pl. Żądanie można również złożyć drogą listowną - wysyłając na adres korespondencyjny Administratora list polecony zawierający takie żądanie.

Zgodnie z przepisami prawa Administrator do miesiąca czasu udziela osobie, która złożyła żądanie odpowiedzi na temat podjętych działań. Jeśli Administrator nie podejmie takich działań poinformuje o tym fakcie osobę składającą żądanie.

  1. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych.
  2. Państwa dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Sklepy Internetowe Redsoft.pl